Jak co nejlépe propagovat rekreační nemovitosti k pronájmu


Naše země patří k nejoblíbenějším turistickým destinacím na celém světě. V první řadě je Evropa kontinentem, na němž byl po dobu mnoha staletí vystavěn nespočet hradů a zámků, je zde i celá řada hradních zřícenin a krajina doznala změn lidskou rukou v místech, kde se počítalo s pěstováním obilovin, ovoce a zeleniny, anebo s chovem ryb, tedy kupříkladu na Třeboňsku, na Břeclavsku a Mělnicku. Nespornou výhodou naší krajiny jsou i četné penziony a hotely, které nabízejí sezonní i celoroční ubytování, a tak stačí vyhledat na Internetu vhodnou lokalitu, a vyhledávače vám pak vysypou z rukávu třeba desítky relevantních výsledků.

hotelový pokoj

Problém ovšem nastává ve chvíli, kdy právě vy máte k dispozici rodinný penzion, sice velmi útulný a v atraktivním prostředí, jenže o vás vyhledávače neví a navíc vaše webové stránky nestojí doslova za nic. Máte tam umístěné jen kusé informace, doplněné fotografiemi v malém rozlišení, což vaše potenciální klienty spíše odradí, než motivuje.

pronájem pokoje

Věnujte větší pozornost jednak problematice SEO, grafice webového portálu, a také vhodné prezentaci v podobě 3D scan matterportu. Jakmile nabídnete svým zákazníkům trojrozměrnou prezentaci vnitřních prostor, doplněnou o pohled do exteriéru, případně průlet dronem nad krajinou, aby bylo zřejmé, jak krásné prostředí se v okolí vašeho penzionu nachází, máte velkou šanci na úspěch. Lidé touží po krásných věcech a ubytování na úrovni, ale jak se o tom mají dovtípit, když jim ukážete sedm fotek, z toho dvě se záběry na jídelní stůl a další dvě na toaletu s koupelnou, což jsou snímky, které fotí kde kdo. Vaše klienty bude zajímat velikost pokojů, prostornost jídelny, výhled do krajiny, vnitřní dispozice hotelu a celková orientace ve vnitřním uspořádání, aby se dovtípili, jak je to tu útulné a příjemné.

3D prohlídky jsou natolik výmluvné, že předčí veškerá očekávání, zvláště, máte-li co lidem nabídnout.

Related Posts

© 2024 Abpd - Theme by WPEnjoy · Powered by WordPress